Inspiracje dla restauracji,  Marketing

Kalendarz marketingowy dla restauracji na rok 2019

Dzisiaj zupełna nowość na blogu, która rozpocznie nowy cykl wpisów o tematyce marketingowej. Ten temat od zawsze mnie kręci, nie bez powodu studiowałam kierunek "Marketingowe zarządzanie przedsiębiorstwem". W szczególności chciałabym poświęcić uwagę social mediom, które obecnie są jednym z najważniejszych mediów do których ludzie zaglądają przed wybraniem się do danego miejsca, bez względu na to czy jest to restauracja, hotel, region czy inna atrakcja turystyczna. Mam wrażenie, że potencjał social mediów w Polsce jest nadal traktowany po macoszemu i nie jest w pełni wykorzystywany.

W tym wpisie chciałabym się podzielić kalendarzem na rok 2019, w którym zaznaczyłam wydarzenia, które można wykorzystać do planowania swoich mniejszych i większych akcji marketingowych w restauracji. Wiem, że jeden miesiąc już za nami, jednak kolejne 11 miesięcy wciąż przed nami. Kalendarz możecie wydrukować, jest dostosowany do wydruku w formacie A4.

Mam nadzieję, że znajdziecie tam całą masę pomysłów na wykorzystanie tych większych i mniejszych świąt i że zainspirują Was do organizowania tematycznych wydarzeń czy akcji marketingowych.

Kilka pomysłów na luty

Być może w Dniu Ciasta Marchewkowego zaserwujecie właśnie to ciasto w wyjątkowej odsłonie i niższej cenie.

W Dniu Barmana przedstawicie na Facebooku swojego barmana w osobnym poście, a na Insta Stories będziecie relacjonować jego dzień, kiedy będzie mógł również opowiedzieć o swojej pracy/ulubionych drinkach.

Możecie również na przykład zorganizować konkurs dla obserwatorów i poprosić o wymyślenie nowego rodzaju pizzy, a premierę najciekawszej zaplanować na Dzień Pizzy, która wypada 09.02.

 

Wszystko po to, aby zaangażować Waszych obecnych i potencjalnych klientów, sprawić, aby doświadczenia związane z pobytem w Waszej restauracji/kawiarni były wyjątkowe.

Kalendarz marketingowy dla restauracji

>pobierz<

 

*źródło zdjęcia: unsplash.com